برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

راهنمای فعال سازی منشی عضویت سامانه پیام کوتاه

بعضی کسب و کارها فعالیت ها و خدمات مختلفی ارائه می دهند و تمایل دارند دفترچه تلفنی از مشتریان بالقوه یا بالفعل خدمات مورد نظر تهیه کنند تا ضمن ارتباط با آنها بتوانند پیام های خود را به اطلاع آنها برسانند. این کسب و کارها می توانند از سرویس منشی عضویت سامانه پیامک استفاده کرده و بر اساس کلید واژه یا کلید واژه هایی که تعریف می کنند، شماره افراد را در گروه های مختلف دفترچه تلفن ذخیره کنند. مثلا یک شرکت بیمه می تواند با تعریف چند کلید واژه دفترچه تلفن هایی از مشتریان بیمه بدنه، بیمه مسئولیت، بیمه مسافرتی و... تشکیل دهد و بر اساس پیام دریافتی از مخاطب، شماره وی را در دفترچه تلفن مربوطه ذخیره کند.

برای ثبت منشی عضویت، از منوی امکانات پیشرفته سامانه پیام کوتاه، بر روی گزینه «منشی عضویت» کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

 

 

 

بر روی دکمه جدید کلیک کنید تا فرم افزودن منشی عضویت برای شما نمایش داده شود.

 

 

موارد خواسته شده را پر کنید:

عنوان: عنوان مورد نظر را وارد کنید.

دریافت از: شماره خط اختصاصی شما می باشد که مخاطبان درخواست های خود را به آن ارسال می کنند.

ارسال از: شماره ای که با آن پاسخ مورد نظر برای مخاطب ارسال می شود. بهتر است برای عبور از بلک لیست یکی از خطوط خدماتی 3000505 یا 5000125475 باشد.

دفترچه: گروه دفترچه که می خواهید شماره به آن اضافه شود را انتخاب کنید.

کلمات کلیدی عضویت: کلمه، عبارت یا عددی که مخاطب شما لازم است ارسال کند تا به عضویت دفترچه تلفن درآید.

متن پیام پاسخ عضویت: متنی که پس از انجام عضویت، برای مخاطب ارسال می شود.

کلمه کلیدی لغو عضویت: کلمه، عبارت یا عددی که مخاطب شما لازم است ارسال کند تا عضویت وی در دفترچه تلفن لغو شود.

متن پاسخ لغو عضویت: متنی که پس از لغو عضویت، برای مخاطب ارسال می شود.

متن تکرار: در صورت درخواست تکراری شخص برای عضویت در دفترچه تلفن این متن برای وی ارسال می شود.

وضعیت: گزینه فعال را انتخاب کنید. (در صورت نیاز به غیر فعال سازی، گزینه غیر فعال را انتخاب کنید.)

وضعیت ذخیره نام: خیر را انتخاب کنید.

خصوصیات بیشتر: غیر فعال را انتخاب کنید.

برای مثال ما در نمونه ای که مشاهده می کنید تعریف کرده ایم که مخاطب با ارسال عدد 1 به عضویت دفترچه تلفن اعضای ویژه درآید و با ارسال عدد 9 عضویت وی لغو شود.

 

 

در نهایت بر روی کلید ثبت کلیک کنید تا اطلاعات وارد شده ثبت شود.

در صورتی که می خواهید علاوه بر شماره، نام مخاطب را نیز ثبت کنید، گزینه وضعیت ذخیره نام را بله انتخاب کنید. در اینصورت مخاطبان باید پس از کلمه کلیدی یعنی عدد 1 نام خود را وارد کنند. مثلا: 1 نیما نیمایی

در صورتی که می خواهید علاوه بر نام، اطلاعات دیگری از مخاطب دریافت کنید، گزینه خصوصیات بیشتر را بر روی فعال قرار دهید تا خصوصیات دفترچه مورد نظر نمایش داده شود. (این خصوصیات را قبلا به گروه دفترچه تخصیص داده اید.)

 

 

از قسمت  خصوصیات بیشتر، تیک جلوی هر خصوصیتی که می خواهید دریافت کنید را بزنید و ترتیب دریافت اطلاعات آنها را نیز مشخص کنید. همچنین حرف جدا کننده را مشخص کنید.

برای مثال در نمونه ای که مشاهده می کنید علاوه بر نام، نام پدر و کد ملی مخاطب نیز دریافت خواهد شد و مخاطب باید مطابق الگوی زیر اطلاعاتش را ارسال کند: 1 نیما نیمایی - علی - 1234567890

 

کاربر گرامی

شما با خرید پنل اس ام اس رسانه پرداز می توانید علاوه بر تعامل با مشتریان، اطلاع رسانی و تبلیغات کسب و کارتان را خودتان انجام دهید.

سفارش پنل پیامک رسانه پرداز به صورت آنلاین بوده و به صورت آنی تحویل می شود.  راهنمای خرید را از اینجا مطالعه کنید: راهنمای ثبت، خرید و فعال سازی سامانه پیامک

اطلاعات کاملی پیرامون سامانه پیامک، امکانات و ویژگی های آن از اینجا مطالعه کنید: سامانه پیامک، امکانات، ویژگی ها و سوالات متداول

همچنین ریز امکانات و تعرفه ها را از اینجا ملاحظه نمایید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید را انجام دهید: ریز امکانات و تعرفه ها

لازم به ذکر است برای اطمینان از عملکرد صحیح سامانه، امکان تست 7 روزه رایگان سامانه پیامک برای شما فراهم شده است. همچنین پنل اس ام اس رایگان که در برخی جشنواره ها ارائه می شود، امکانات ارسال پلن پایه را دارد و ممکن است برخی امکانات پیشرفته را نداشته باشد. برای اطلاع از جشنواره ها و تخفیف ها، و زمان ارائه پنل پیامکی رایگان، می توانید عضو خبرنامه سایت شوید.

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: