برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

راهنمای تنظیم پاسخگوی خودکار در پنل اس ام اس

در سامانه پیامک شما می توانید از سرویس پاسخگوی خودکار کلماتی را تعریف کنید که مخاطبان و مشتریان با ارسال کلمه یا عددی، پیام خاصی را دریافت کنند. برای مثال شما در تبلیغات پیامکی خود تعریف می کنید که برای اطلاعات بیشتر عدد 1 را ارسال نمایید. هنگامی که شخصی عدد 1 را به شماره اختصاصی شما اس ام اس می کنند، پیامی معرفی فعالیت های شماست. همچنین می توانید برای لیست محصولات، مدل ها، لیست قیمت، شماره های تماس، آدرس و شیوه های ارتباط شماره های مختلفی تعریف کنید.

برای ثبت پاسخ خودکار، از منوی امکانات پیشرفته پنل اس ام اس، بر روی گزینه «پاسخگوی خودکار» کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

 

 

 

بر روی دکمه جدید کلیک کنید تا فرم پاسخ دستی جدید برای شما نمایش داده شود. به دو روش ورود دستی اطلاعات و ثبت اطلاع از طریق فایل اکسل می توانید اطلاعات پاسخگوی خودکار را وارد کنید.

1- ورود دستی اطلاعات

 

 

موارد خواسته شده را پر کنید:

دریافت از: شماره خط اختصاصی شما می باشد که مخاطبان درخواست های خود را به آن ارسال می کنند.

ارسال از: شماره ای که با آن پاسخ مورد نظر برای مخاطب ارسال می شود. بهتر است برای عبور از بلک لیست یکی از خطوط خدماتی 3000505 یا 5000125475 باشد.

کلمه کلیدی: کلمه، عبارت یا عددی که مخاطب شما ارسال می کند و انتظار دریافت پاسخ مرتبط با آن را دارد.

متن پیام پاسخ: متنی که در پاسخ به کلمه کلیدی بالا برای مخاطب ارسال می شود.

وضعیت: انتخاب فعال یا غیر فعال بودن این پاسخ.

برای مثال ما در تبلیغات خود گفته ایم که برای اطلاع از لیست محصولات عدد 1، دریافت آدرس، کلمه آدرس و قیمت ها عبارت لیست قیمت را وارد کنید. در این صورت می توانید کلمات کلیدی و پاسخ ها را به اینصورت وارد کنید. شما می توانید انواع کلمات کلیدی و پاسخ برای پاسخگوی خودکار تهیه کنید.

1: گوشی، تبلت، سیم کارت

آدرس: تهران خیابان جمهوری، بین کوچه 6 و 8

لیست قیمت: گوشی سامسونگ از 2 میلیون - گوشی اپل از 5 میلیون

در پس از وارد کردن اطلاعات هر کلمه کلیدی بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا اطلاعات ثبت شود.

 

 

2- دریافت اطلاعات از فایل اکسل

فایل اکسل نمونه را از صفحه پاسخ دستی جدید دانلود نموده و کلمات کلیدی و پاسخ ها را طبق الگو وارد کرده و فایل اکسل را ذخیره کنید.

سپس به صفحه پاسخ دستی جدید بازگشته و از قسمت فایل، بر روی دکمه Brows کلیک کرده و در پنجره ای که باز می شود فایل اکسل مورد نظر را انتخاب و دکمه open را بزنید و در انتها بر روی دکمه ثبت بزنید تا شماره ها ثبت شود.

 

 

کاربر گرامی

شما با خرید پنل اس ام اس رسانه پرداز می توانید علاوه بر تعامل با مشتریان، اطلاع رسانی و تبلیغات کسب و کارتان را خودتان انجام دهید.

سفارش پنل پیامک رسانه پرداز به صورت آنلاین بوده و به صورت آنی تحویل می شود.  راهنمای خرید را از اینجا مطالعه کنید: راهنمای ثبت، خرید و فعال سازی سامانه پیامک

اطلاعات کاملی پیرامون سامانه پیامک، امکانات و ویژگی های آن از اینجا مطالعه کنید: سامانه پیامک، امکانات، ویژگی ها و سوالات متداول

همچنین ریز امکانات و تعرفه ها را از اینجا ملاحظه نمایید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید را انجام دهید: ریز امکانات و تعرفه ها

لازم به ذکر است برای اطمینان از عملکرد صحیح سامانه، امکان تست 7 روزه رایگان سامانه پیامک برای شما فراهم شده است. همچنین پنل اس ام اس رایگان که در برخی جشنواره ها ارائه می شود، امکانات ارسال پلن پایه را دارد و ممکن است برخی امکانات پیشرفته را نداشته باشد. برای اطلاع از جشنواره ها و تخفیف ها، و زمان ارائه پنل پیامکی رایگان، می توانید عضو خبرنامه سایت شوید.

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: