برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آموزش ارسال نظیر به نظیر در سامانه پیامک

در حالت کلی ارسال پیامک، امکان ارسال یک متن به یک یا چند نفر وجود دارد اما گاهی نیاز است که متن های متفاوت به افراد متفاوت ارسال شود و ارسال تک تک آنها وقت گیر می باشد. ارسال نظیر به نظیر در پنل پیام کوتاه برای جلوگیری از هدر رفتن وقت و تکرار بی مورد یک عملیات قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید چند متن متفاوت را برای مخاطبان متفاوت ارسال کنید.

 

فیلم راهنما:


برای ارسال نظیر به نظیر، از منوی ارسال سامانه پیامک، بر روی گزینه «ارسال نظیر به نظیر» کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

 

 

 

برای ورود اطلاعات از دو شیوه می توانید استفاده کنید: فایل اکسل یا ورود دستی اطلاعات

1- فایل اکسل

فایل اکسل نمونه را دانلود کرده و مطابق الگوی آن، متن و شماره تلفن های خود را وارد کنید. در صورتی که برای هر متن نیاز به وارد کردن بیش از یک شماره بود آنها را با «;» از هم جدا کنید.

پس از وارد کردن شماره ها در فایل اکسل و ذخیره کردن آن، در فرم ارسال نظیر به نظیر از قسمت افزودن فایل، بر روی دکمه Brows کلیک کرده و در پنجره ای که باز می شود فایل اکسل مورد نظر را انتخاب و دکمه open را بزنید و در انتها بر روی دکمه ارسال کلیک کنید تا شماره ها ارسال شود.

 

 

2- ورودی دستی اطلاعات

در این حالت می توانید متن و شماره ها را به صورت دستی در قسمت متن پیام و شماره گیرندگان وارد کنید. به طور پیش فرض امکان اضافه کردن یک متن وجود دارد. برای اضافه کردن متن های بیشتر از نوار باز شونده تعداد جعبه انتخابی، به تعداد پیام هایی که می خواهید اضافه کنید، عددی را انتخاب کنید تا به تعداد مورد نظر کادر متنی ورود اطلاعات اضافه شود.

 

 

ابتدا متن مورد نظر را در قسمت متن پیام وارد کرده و شماره یا شماره های گیرندگان را در مقابل آن وارد کنید.

هر شماره با زدن اینتر اضافه می شود و امکان حذف هر شماره با کلیک بر علامت X امکان پذیر است.

 

 

به صورت پیش فرض اعداد در متن پیامک به صورت اعداد انگلیسی نمایش داده می شود، در صورتی که می خواهید هنگام ارسال پیامک، اعداد درون متن پیامک به صورت اعداد فارسی ارسال شود، گزینه نمایش اعداد را فارسی انتخاب کنید.

به صورت پیش فرض پیامک شما پس از ثبت، ارسال می شود. در صورتی که می خواهید پیامک شما پس از ثبت، ارسال شود همان گزینه پیش فرض یعنی هم اکنون انتخاب شود.

در صورتی که می خواهید زمان ارسال پیامک را برنامه ریزی کنید تا پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی شما برای دقیقه ها، ساعت ها یا روزهای آینده ارسال شود از گزینه «زمان ارسال» تاریخ و زمان ارسال را وارد کنید. پیامک شما در صف ارسال منتظر می ماند و در زمان تعیین شده توسط شما ارسال خواهد شد.

 

 

سپس در پایین صفحه و از گزینه «انتخاب شماره»، از میان شماره های موجود یک شماره را به عنوان شماره فرستنده انتخاب کنید. شما می توانید از میان شماره های اشتراکی یا شماره های اختصاصی خود، یک شماره را بنا به سلیقه یا اهداف تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

 

 

با کلیک بر روی گزینه محاسبه هزینه، هزینه هر پیام با توجه به طول پیامک و هزینه ارسال کل پیامک ها نمایش داده می شود. با توجه به اینکه تعرفه ارسال سر شماره های مختلف پیامکی متفاوت است برای برآورد دقیق تر هزینه ارسال می توانید از این گزینه استفاده کنید.

در نهایت بر روی گزینه ارسال پیام کلیک کنید تا پیامک شما در لیست ارسال قرار گیرد.

ذکر این نکته ضروری است که شارژ پنل پیام کوتاه شما باید به میزان بیشتر از هزینه ارسال باشد، در صورت عدم موجودی یا کسری موجودی اعتبار پنل شما، پیامک ارسال نخواهد شد.

 

کاربر گرامی

شما با خرید پنل اس ام اس رسانه پرداز می توانید علاوه بر تعامل با مشتریان، اطلاع رسانی و تبلیغات کسب و کارتان را خودتان انجام دهید.

سفارش پنل پیامک رسانه پرداز به صورت آنلاین بوده و به صورت آنی تحویل می شود.  راهنمای خرید را از اینجا مطالعه کنید: راهنمای ثبت، خرید و فعال سازی سامانه پیامک

اطلاعات کاملی پیرامون سامانه پیامک، امکانات و ویژگی های آن از اینجا مطالعه کنید: سامانه پیامک، امکانات، ویژگی ها و سوالات متداول

همچنین ریز امکانات و تعرفه ها را از اینجا ملاحظه نمایید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید را انجام دهید: ریز امکانات و تعرفه ها

لازم به ذکر است برای اطمینان از عملکرد صحیح سامانه، امکان تست 7 روزه رایگان سامانه پیامک برای شما فراهم شده است. همچنین پنل اس ام اس رایگان که در برخی جشنواره ها ارائه می شود، امکانات ارسال پلن پایه را دارد و ممکن است برخی امکانات پیشرفته را نداشته باشد. برای اطلاع از جشنواره ها و تخفیف ها، و زمان ارائه پنل پیامکی رایگان، می توانید عضو خبرنامه سایت شوید.

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: