برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

راهنمای ایجاد دفترچه تلفن در سامانه پیامک

1- ایجاد گروه دفترچه

برای ایجاد گروه در دفترچه تلفن، از منوی دفترچه تلفن سامانه پیامک، بر روی گزینه «گروه دفترچه» کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

 

 

 

بر روی گزینه سبز رنگ جدید کلیک کنید.

در صفحه باز شده عنوانی برای گروه مورد نظر انتخاب کنید. به طور مثال ما می خواهیم گروه مشتریان خاص را ایجاد کنیم.

 

 

بر روی ثبت کلیک کنید تا گروه مورد نظر ایجاد شود و به لیست دفترچه ها هدایت شوید.

در لیست  گروه دفترچه همواره امکان ویرایش و حذف گروه ها را خواهید داشت برای این منظور باید چک باکس کنار هر عنوان را تیک زده و بر روی گزینه ویرایش یا حذف کلیک کنید.

 

 

2- افزودن شماره

به دو روش افزودن دستی یا افزودن از طریق فایل اکسل می توانید شماره های مورد نظر را اضافه کنید.

 

* افزودن   سریع شماره:

از منوی دفترچه تلفن، بر روی گزینه «افزودن سریع شماره» کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

 

 

ابتدا نوع سطر را انتخاب کرده و بر روی عنوان گروه مورد نظر خود در دفترچه تلفن مثلا مشتریان خاص که قبلا وارد کردید کلیک کنید.

در نوع سطر ساده و پیشرفته امکان اضافه کردن یک یا چند شماره همراه با نام و پیشوند برای شما وجود دارد و با کلیک بر روی گزینه افزودن بیشتر می توانید سطرها و شماره های بیشتری اضافه کنید.

 

 

در نوع سطر گروهی فقط امکان افزودن شماره وجود دارد و شما می توانید یک یا چند شماره را به گروه مورد نظر در دفترچه تلفن وارد کنید.شماره یا شماره های خود را وارد کرده و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا شماره ها به دفترچه تلفن اضافه شود.


* افزودن شماره از فایل اکسل

از منوی دفترچه تلفن، بر روی گزینه «افزودن شماره از فایل» کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

 

 

با کلیک بر روی دانلود، می توانید نمونه فایل اکسل را دانلود کرده و مطابق الگو شماره های خود را وارد کنید.

پس از وارد کردن شماره ها در فایل اکسل و ذخیره کردن آن، در فرم افزودن شماره از فایل، ابتدا عنوان گروه دفترچه را وارد کنید. سپس بر روی دکمه Brows کلیک کرده و در پنجره ای که باز می شود فایل اکسل مورد نظر را انتخاب و دکمه open را بزنید و در انتها بر روی دکمه ثبت کلیک کنید تا شماره ها به دفترچه تلفن اضافه شود.

 

 

پس از افزودن شماره ها، از منوی دفترچه تلفن، گزینه «گروه دفترچه» را انتخاب کنید تا لیست گروه ها نمایش داده شود. در مقابل عنوان گروه مورد نظر تعداد شماره ها (تعداد اعضا) نمایش داده شده است. همچنین با کلیک بر روی «لیست شماره ها» می توانید همه شماره های این گروه را مشاهده کرده و با کلیک بر روی گزینه «خروجی» می توانید فایل اکسل شماره های این گروه را دانلود کنید.

 

 

کاربر گرامی

شما با خرید پنل اس ام اس رسانه پرداز می توانید علاوه بر تعامل با مشتریان، اطلاع رسانی و تبلیغات کسب و کارتان را خودتان انجام دهید.

سفارش پنل پیامک رسانه پرداز به صورت آنلاین بوده و به صورت آنی تحویل می شود.  راهنمای خرید را از اینجا مطالعه کنید: راهنمای ثبت، خرید و فعال سازی سامانه پیامک

اطلاعات کاملی پیرامون سامانه پیامک، امکانات و ویژگی های آن از اینجا مطالعه کنید: سامانه پیامک، امکانات، ویژگی ها و سوالات متداول

همچنین ریز امکانات و تعرفه ها را از اینجا ملاحظه نمایید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید را انجام دهید: ریز امکانات و تعرفه ها

لازم به ذکر است برای اطمینان از عملکرد صحیح سامانه، امکان تست 7 روزه رایگان سامانه پیامک برای شما فراهم شده است. همچنین پنل اس ام اس رایگان که در برخی جشنواره ها ارائه می شود، امکانات ارسال پلن پایه را دارد و ممکن است برخی امکانات پیشرفته را نداشته باشد. برای اطلاع از جشنواره ها و تخفیف ها، و زمان ارائه پنل پیامکی رایگان، می توانید عضو خبرنامه سایت شوید.

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: