برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی از دکل مخابراتی (دکل BTS)

یکی از ویژگی های خوبی که سامانه پیامک در اختیار شما می گذارد، استفاده از دکل های مخابراتی برای ارسال پيامك تبليغاتي می باشد. برخی کسب و کارها تمایل دارند اطلاع رسانی و تبلیغات خود را به صورت هدفمند محدود به مناطق خاصی کنند، برای مثال یک فست فود یا مجتمع تجاری می خواهد دایره تبلیغات خود را محدود به منطقه ای خاص کند، در این حالت اس ام اس تبلیغاتی او به افرادی که از آن دکل مخابراتی سرویس گرفته اند، ارسال می شود.
این نوع ارسال از روی دکل های ایرانسل و برای شماره های ایرانسل می باشد و با پیش شماره 9000 ایرانسل و از نزدیک ترین دکل به منطقه مورد نظر شما انجام می شود. شماره های هر دکل به طور میانگین طی دو هفته به روز رسانی می شوند و شامل افرادی که از آن دکل سرویس گرفته اند (ساکنان و عابران) می باشد.

فیلم راهنما:


برای ارسال پیام کوتاه از دکل مخابراتی، از منوی ارسال پنل اس ام اس، بر روی گزینه «ارسال دکل BTS» کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

 

 

 

در قسمت بالای صفحه ارسال توضیحات ضروری درباره ارسال ذکر شده است. قبل از ارسال آن را مطالعه نمایید.

در لیست گیرندگان پیام بر روی دکمه سبز رنگ «افزودن گیرندگان» کلیک کنید تا پنجره  ارسال بر روی دکل های BTS ایرانسل برای شما نمایش داده شود.

 

 

از روی نقشه گوگل شهر و منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید. با کلیک بر روی دکمه + می توانید نقشه را بزرگنمایی کنید.

در فرم بالای نقشه، تعداد شماره دریافت کنندگان پیام خود را مشخص کنید. حداقل میزان مجاز برای ارسال از دکل 10 هزار شماره می باشد. در صورتی که تعداد شماره های وارد شده توسط شما بیش از موجودی شماره های آن دکل باشد، فقط به میزان موجودی شماره پیامک ارسال می شود.

 

 

استان خود را انتخاب کرده و در کادر متنی پایین نام منطقه، شهر یا روستایی که می خواهید پیامک های شما از دکل آن منطقه ارسال شود وارد کنید.

سپس بر روی گزینه افزودن کلیک کنید تا شماره ها به لیست گیرندگان اضافه شود. در این لیست تعداد شماره و مشخصات منطقه ارسالی نمایش داده می شود.

 

 

در قسمت متن پیام، متن مورد نظر خود را وارد کنید. به جای کپی کردن، متن را تایپ کنید و از نیم فاصله، استیکر و ایموجی (شکلک) استفاده نکنید. هنگام تایپ پیام، شمارنده کلمات طول پیام را برای شما نمایش می دهد و شما می توانید با ویرایش متن، تعداد صفحات پیامک خود را تنظیم کنید.

 

 

با کلیک بر روی گزینه محاسبه هزینه، هزینه هر پیام با توجه به طول پیامک و هزینه ارسال کل پیامک ها نمایش داده می شود.

در نهایت بر روی گزینه ارسال پیام کلیک کنید تا پیامک شما در لیست ارسال قرار گیرد.

ذکر این نکته ضروری است که شارژ پنل پیامکی شما باید به میزان بیشتر از هزینه ارسال باشد، در صورت عدم موجودی یا کسری موجودی اعتبار پنل شما، پیامک ارسال نخواهد شد.

 

کاربر گرامی

شما با خرید پنل اس ام اس رسانه پرداز می توانید علاوه بر تعامل با مشتریان، اطلاع رسانی و تبلیغات کسب و کارتان را خودتان انجام دهید.

سفارش پنل پیامک رسانه پرداز به صورت آنلاین بوده و به صورت آنی تحویل می شود.  راهنمای خرید را از اینجا مطالعه کنید: راهنمای ثبت، خرید و فعال سازی سامانه پیامک

اطلاعات کاملی پیرامون سامانه پیامک، امکانات و ویژگی های آن از اینجا مطالعه کنید: سامانه پیامک، امکانات، ویژگی ها و سوالات متداول

همچنین ریز امکانات و تعرفه ها را از اینجا ملاحظه نمایید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید را انجام دهید: ریز امکانات و تعرفه ها

لازم به ذکر است برای اطمینان از عملکرد صحیح سامانه، امکان تست 7 روزه رایگان سامانه پیامک برای شما فراهم شده است. همچنین پنل اس ام اس رایگان که در برخی جشنواره ها ارائه می شود، امکانات ارسال پلن پایه را دارد و ممکن است برخی امکانات پیشرفته را نداشته باشد. برای اطلاع از جشنواره ها و تخفیف ها، و زمان ارائه پنل پیامکی رایگان، می توانید عضو خبرنامه سایت شوید.

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: