برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نام دامنه

پس از انتخاب پسوند نام دامنه مهمترین قسمت تشكیل دهنده آدرس یك سایت می باشد. این نام از تركیب 3 الی 64 حرف، عدد یا خط تیره (بدون فاصله) تشكیل می ...

پس از انتخاب پسوند نام دامنه مهمترین قسمت تشكیل دهنده آدرس یك سایت می باشد. این نام از تركیب 3 الی 64 حرف، عدد یا خط تیره (بدون فاصله) تشكیل می گردد. اگر در ثبت عبارت خاصی به عنوان نام دامنه خود اصرار دارید كه این عبارت قبلا ثبت شده باشد گریزی غیر از تغییر پسوند مورد نظر خود نخواهید داشت.
چنانچه آدرس سایت شما حاوی علامت تجاری شما باشد، می توانید جهت اطمینان از دسترسی آسان تر و حفاظت از نام تجاری خود كلیه مشتقات و تركیب های آنرا بر روی پسوندهای مختلف ثبت نمایید.

زیر دامنه (پیشوند):
انتخاب پیشوند كاملا اختیاری می باشد، اما بعضی از پیشوندها بطور پیش فرض برای دسترسی به قسمتها و خدمات خاصی از سایت شما اختصاص داده می شوند. مثلا www. برای دسترسی به صفحات سایت ftp. برای دریافت و ارسال فایل mail. برای دریافت و ارسال نامه های الكترونیكی و غیره ... البته دارنده یك دامنه بر روی یك پسوند مجاز به تعریف زیر دامنه ها به تعداد نامحدود می باشد. برای این منظور می بایست با سرویس دهنده سایت خود مشورت نمایید.
 

موضوع: ثبت دامنه
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.