برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیک های واتساپ نشانه چیست

وقتی در واتساپ پیامی را برای مخاطبی ارسال می کنید، در پایین پیام تیک هایی نمایش داده می شود. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که هر یک از ...

وقتی در واتساپ پیامی را برای مخاطبی ارسال می کنید، در پایین پیام تیک هایی نمایش داده می شود. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که هر یک از تیک های واتساپ چه معنی را می دهد؟ یا تیک های واتساپ نشانه چیست؟

تیک های واتساپ نشانه چیست
 

 

علامت تیک خاکستری در واتساپ

وقتی شما پیامی را برای یکی از دوستان خود ارسال می کنید در پایین پیام یک تیک خاکستری ظاهر می شود. این تیک خاکستری نشانه این است که پیام شما ارسال شده و هنوز به واتساپ دوست شما نرسیده است.


علامت دو تیک خاکستری در واتساپ

علامت 2 تیک خاکستری در پایین پیام به معنای این است که پیام شما به واتساپ دوست تان رسیده و وارد گوشی او شده اما این پیام هنوز دیده نشده است.


علامت تیک آبی در واتساپ

علامت 2 تیک آبی در پایین پیام واتساپ نشانه این است که دوست شما پیام را مشاهده کرده و به معنای دیده و خوانده شدن پیام است.


علامت تیک در گروه واتساپ

علامت تیک آبی در گروه واتساپ نشانه این است که همه اعضای گروه پیام شما را مشاهده کرده اند.
 

علامت تیک در پیام صوتی واتساپ

علامت دو تیک آبی در پیام voice یا صوتی واتساپ نشانه دیده شدن پیام است اما به معنای شنیدن پیام شما نیست. تا زمانی که آیکن میکروفون خاکستری در کنار پیام شما نمایش داده می شود، به معنای آن است که هنوز ویس شما شنیده نشده است. با شنیده شدن پیام رنگ این میکروفون به آبی تغییر می کند.


در این مطلب به علائم ارسال پیام در واتساپ پرداختیم و با مفهوم تیک های واتساپ آشنا شدید. دانستید که معنی تیک های واتساپ چیست و علامت تیک در واتساپ نشانه چیست.

 

موضوع: واتساپ
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.