برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سامانه پیامک چه کمکی به رونق کسب و کار شما می کند؟

هر کسب و کاری برای رسیدن به موفقیت نیاز به بازاریابی و تبلیغات و ارتباط مستمر با مشتریان دارد. از یک کسب و کار کوچک خانگی مانند فروش شیرینی یا ...

هر کسب و کاری برای رسیدن به موفقیت نیاز به بازاریابی و تبلیغات و ارتباط مستمر با مشتریان دارد. از یک کسب و کار کوچک خانگی مانند فروش شیرینی یا ترشی خانگی تا کسب و کارهای بزرگی مانند تولید کنندگان لوازم خانگی، شرکت های فروش خودرو و خط تلفن همراه همه به تبلیغات نیاز دارند و از هر فرصتی برای نمایش تبلیغات به شما بهره می گیرند.

چرا اس ام اس تبلیغاتی؟

در دهه های گذشته نشریات، صدا و سیما و بیلبوردها جزو معدود ابزارهای تبلیغاتی برای کسب و کارهای بزرگ بودند و تراکت و داد زن ها ابزاری مناسب برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رفتند. با ورود تلفن همراه به کشور، پیامک ها و تماس های تبلیغاتی به مهمترین و پر استفاده ترین ابزار تبلیغاتی تبدیل شدند و با ورود و گسترش استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی، تبلیغات بر بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی رونق گرفت. امروزه با وجود شیوه های مختلف تبلیغاتی، هنوز تبلیغات پیامکی جایگاه خود را در صدر تبلیغات حفظ کرده است، می دانید چرا؟
1- مخاطب تبلیغات پیامکی صاحب یک خط تلفن واقعی است، یعنی شما با یک مخاطب 100% واقعی طرف هستید و آمارها کاملا واقعی است و امکان تقلب وجود ندارد.
2- بر خلاف برخی شیوه های تبلیغاتی که متکی به دریافت آمار از سوی مجری تبلیغات هستید، اینجا می توانید خودتان گزارش گرفته و به آمار واقعی دسترسی داشته باشید و راستی آزمایی گزارش ها آسان است.
3- در پنل ارسال پیامک تبلیغاتی امکان ارائه آمار مخاطب فیک و غیر واقعی به شما با عنوان دریافت کننده تبلیغات وجود ندارد.
4- در تبلیغات پیامکی امکان استفاده از ربات های بازدید کننده برای آمار سازی وجود ندارد.
5- فقط هزینه پیامک هایی که تبلیغات شما را دریافت کرده اند پرداخت می کنید.


تبلیغات پیامکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

تبلیغات پیامکی تقریبا برای تمام کسب و کارها مفید است به شرطی که در کنار متن جذاب تبلیغاتی، گیرندگان هدف را درست انتخاب کنند؛ با چند مثال منظور از گیرندگان هدف بیشتر مشخص می شود:
رفوکار و تعمیر کننده لباس و خشک شویی می تواند در محله خود تبلیغات کند.
مغازه تعمیر ماشین لباس شویی تبلیغ در محله برایش مفید است اما تعمیرکار سیار ماشین لباس شویی می تواند در محله های اطراف و حتی کل شهر تبلیغات داشته باشد.
برای یک کسب و کارخانگی مثل تولید و فروش شیرینی یا ترشی خانگی بهترین شیوه جذب مشتری، تبلیغ پیامکی در محله های اطراف است. یک رنگ کار یا فروشنده تجهیزات روشنایی می تواند در کل شهر تبلیغ کند یا تبلیغات خود را برای شرکت ها و پیمانکاران ساختمانی ارسال کند. پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی می تواند تبلیغات خود را برای کل شهر ارسال کند یا اینکه فقط برای فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی ارسال کند. تولید کننده لوازم خانگی و مواد غذایی می تواند در کل کشور تبلیغ کند. یک طراح، یا یک شرکت بیمه می تواند در محله، منطقه، شهر یا کل کشور تبلیغ کند.
همانطور که در این مثال ها مشخص است طیف بزرگی از کسب و کارها می توانند تبلیغات خود را از طریق پیامک به اطلاع دیگران برسانند. گیرندگان هدف به نوع کسب و کار و نگاه و برنامه تبلیغ دهنده بستگی دارد و می توان در یک کمپین تبلیغاتی از یک پیامک تا میلیون ها پیامک را در حداقل زمان ممکن ارسال کرد یا حتی تماس تبلیغاتی با آنها برقرار کرد.

 

چرا سامانه پیامک؟

همانطور که می دانید ارسال پیامک انبوه با سیمکارت خطوط تلفن همراه کشور ممنوع است و در صورت ارسال تبلیغات گروهی، سیم کارت شما را می سوزانند. در صورت عدم ممنوعیت هم پیدا کردن شماره های هدف، وارد کردن آنها در گوشی و ارسال گروهی یا تک به تک بسیار وقت گیر یا حتی غیر ممکن است.
این در حالی است که در سامانه پیامک یا همان پنل پیامکی بانک شماره های اپراتورهای همراه اول و ایرانسل وجود دارد و همه این شماره ها بر اساس آدرس سند خریدار شماره همراه، تفکیک شده اند. یعنی اگر تبلیغات خود را برای یک محله ارسال کنید، تبلیغات شما به مالکان خط آن محله (حتی اگر از آنجا نقل مکان کرده باشند) ارسال می شود و افراد محل تبلیغات شما را دریافت می کنند، حتی اگر موبایل آنها خاموش یا در دسترس نباشند پس از روشن کردن و در دسترس قرار گرفتن، این تبلیغات را دریافت خواهند کرد و با توجه به اینکه 95 درصد صاحبان تلفن همراه، پیامک های خود را چک می کنند می توانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما دیده می شود.
مهم تر از همه می توانید تبلیغات خود را بر اساس سن و جنسیت گیرندگان هدفمندتر و محدودتر کنید.
اطلاعات بانک شماره های موجود در سامانه پیامک به صورت دوره ای به روز رسانی شده و شماره های جدیدی که از سوی مخابرات اعلام می شود به سامانه اضافه می شود.
علاوه بر این امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل های مخابراتی وجود دارد که شماره های ارسالی، شماره های به روز ساکنان و عابران مناطق مختلف است. مثلا یک پیتزا فروشی می خواهد تاسیس خود را به اطلاع ساکنان و عابران منطقه و خیابان های اطراف برساند می تواند از این سرویس استفاده کند.

 

سایر قابلیت ها

برند سازی، امکان ارتباط با مشتری، دریافت پیشنهادات و انتقادات، برگزاری مسابقه و نظر سنجی، منشی هوشمند، پاسخگویی خودکار، یادآوری اقساط و سر رسید چک ها، ارسال پیام های مناسبتی، ارسال خودکار تبریک تولد و... از دیگر قابلیت های سامانه پیامک می باشد.

 

ویژگی ها

- هزینه پایین تبلیغات نسبت به سایر روش های تبلیغاتی
- بازدهی مناسب تبلیغات
- گزارش گیری و آمار دقیق

 

از رقبا عقب نمانید

سامانه پیامک رسانه پرداز، علاوه بر تعرفه مناسب، بانک شماره کاملی دارد، علاوه بر آن امکان تهیه بانک مشاغل مورد نظر شما و ارسال آن از طریق سامانه پیامک وجود دارد. به این ترتیب شما می توانید میلیون ها پیامک تبلیغاتی را در چند دقیقه ارسال کنید.  
ما بهترین و کامل ترین سامانه پیامک، با بهترین تعرفه پیامک را برای رونق کسب و کار شما پیشنهاد می کنیم.

 

رایگان شروع کنید

می توانید برای تبلیغات پیامکی یا تست سامانه پیامکی، با پنل پیامکی رایگان شروع کنید. در این حالت شما فقط هزینه پیامک ارسالی را می پردازید. در صورتی که نیاز به ارسال حجم بالای پیامک داشتید یا به امکانات پیشرفته تر سامانه نیاز داشتید می توانید به پلن های بالاتر ارتقا دهید تا هزینه ارسال برایتان مقرون به صرفه تر تمام شود.

سامانه پیامک را می توانید به صورت آنلاین سفارش داده و بلافاصله تحویل بگیرید. راهنمای ثبت سامانه پیامک
همچنین می توانید برای تهیه پنل پیامکی با ما تماس بگیرید یا از طریق واتساپ پیام دهید.

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.