برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سایت های متحرک استاتیک و نیمه داینامیک (Static and Dynamic Flash Website)

سایت های فلش یا متحرک دو نوع استاتیک و نیمه داینامیک هستند و توسط نرمافزارهای خاصی ایجاد می شوند در برخی موارد از XML یا Action Script برای ایجاد قابلیت ...

 سایت های فلش یا متحرک دو نوع استاتیک و نیمه داینامیک هستند و توسط نرم افزارهای خاصی ایجاد می شوند در برخی موارد از XML یا Action Script برای ایجاد قابلیت های تغییر یا هوشمندی در این سایت ها بهره گرفته می شود.
به طور کلی سایت های فلش ثابت (استاتیک) غیر قابل تغییر می باشند و مانند سایت های ثابت یک بار توسط طراح ایجاد می شوند و برای تغییر آن نیاز است تا افراد به صورت حرفه ای یا نیمه حرفه ای از دانش طراحی فلش برخوردار باشند.
اما سایت های فلش نیمه داینامیک یا نیمه پویا مانند سایتهای پویا عمل می کند و قابل تغییر هستند اما تغییر در آنها به سادگی سایت های پویا نیست و وسعت ایجاد تغییرات نیز بسیار محدودتر است.
از مزیت های وب سایتهای فلش جذابیت آنهاست. گرافیک زیبا و انیمیشن های جذاب. اما از معایب عمده آنها میتوان به عدم خوانده شدن اطلاعات موجود در آنها توسط رباتهای جستجوگر و عمدتا سرعت بسیار پایین بارگذاری اشاره کرد.
سایت های فلش برای افراد و گروه ها یا شرکت ها و سازمان هایی مناسب است که نیاز به تبلیغات ندارند و عموم کاربران با آنها آشنا هستند مانند خوانندگان، سیاست مداران، بازیگران و گروه های موسیقی، هتل های معروف، مکان های توریستی.

موضوع: طراحی وب
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.