برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سایت های پویا (Dynamic Website)

محتوای سایت های داینامیک بعد از طراحی توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت را داشته باشند قابل تغییر است. زبان برنامه نویسی ...

محتوای سایت های داینامیک بعد از طراحی توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت را داشته باشند قابل تغییر است. زبان برنامه نویسی وبسایت های پویا می تواند براساس نیاز متفاوت باشد اما عمدتا از زبان های ASP , ASP.Net و Php استفاده می شود و از زبان های کمکی CSS و Silver light  و یا Ajax برای ایجاد قابلیت های ویژه نیز بهره گرفته می شود.
در این گونه از سایت ها ابتدا اسکلت سایت توسط طراح ایجاد می شود و سپس محتوا توسط مدیران سایت ها تغییر می کند مانند فرم قراردادی که یک بار توسط فردی ایجاد می شود و توسط افراد دیگری بارها تکمیل می شود، از این رو طراح نسبت به محل قرار گرفتن و اندازه دقیق متون و تصاویر و سایر عناصری که بعدا توسط مدیران سایت ها تغییر می کند اطلاع ندارد بنابر این چاره ای ندارد جز اینکه همه حالات را در نظر بگیرد و این کار سبب می شود تاحدودی از گرافیک و جلوه سایت کاسته شود.
یکی از مزیت های سایت های داینامیک این است که هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و غیره وجود ندارد.
با توجه به اینکه در سایت های پویا از زبان های برنامه نویسی پیشرفته استفاده می شود امکانات زیادی در آنها قابل ایجاد است مانند ایجاد صفحات هوشمند، فرم ها و جستجوهای پیچیده.
استفاده زیاد از کدها سبب کند شدن بارگذاری سایت و امتیاز آن در موتورهای جستجو می شود.

موضوع: طراحی وب
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.