برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

راهنمای ثبت تبلیغات پیامکی هدفمند

قبل از ثبت نام می توانید ریز امکانات و تعرفه ها را از اینجا ملاحظه نمایید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید را انجام دهید. ریز امکانات و تعرفه ها

راهنمای ثبت نام و ورود به پنل فروش را می توانید از اینجا مطالعه کنید: راهنمای ثبت نام و ورود را از اینجا مشاهده کنید

در صورتی که «تبلیغات هدفمند سیستمی» را انتخاب کنید تبلیغات شما بدون نیاز به خرید سامانه پیامک ارسال می شود. در صورتی که سامانه پیامک خود را از ما خریداری کرده اید می توانید «تبلیغات هدفمند از پنل شما» را انتخاب کنید و فقط کارمزد بابت ارسال و گزارش گیری پرداخت کنید. ارسال تبلیغات از پنل شما مشروط بر این است که به میزان کافی برای ارسال پیامک، سامانه خود را شارژ کرده باشید. حداقل سفارش 1000 پیامک می باشد.

پیشنهاد می شود در صورتی که در انتخاب بسته یا تعداد تبلیغات ارسالی تردید دارید، بسته ارسال سیستمی را انتخاب کرده و به میزان حداقل 1000 پیامک ارسال کنید، پس از ارسال و مشاهده گزارش و دریافت بازخورد به «لیست تبلیغات پیامکی» در پنل فروش مراجعه کرده و با کلیک بر قسمت ویرایش به میزان دلخواه سفارش خود را افزایش دهید یا سفارش جدید ثبت کنید.

تذکر مهم: هنگام خرید تا کامل شدن و مراحل خرید و تکمیل فرآیند خرید به صفحه قبل بر نگردید (Back را نزنید) در غیر اینصورت خرید و راه اندازی سرویس مورد نظر شما دچار اختلال خواهد شد.

****

ثبت نام:

1- ابتدا ثبت نام کنید. (اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد پنل فروش شوید.) از اینجا ثبت نام کنید

پس از ثبت نام به صورت خودکار وارد پنل فروش می شوید.

 

 

ورود:

اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد پنل فروش شوید. از اینجا وارد پنل فروش شوید

 

 

خرید:

2- از قسمت «خرید سرویس جدید» بر روی گزینه «خرید تبلیغات پیامکی هدفمند» کلیک کنید تا بسته های تبلیغات را مشاهده کنید.

 

 

یکی از بسته ها را انتخاب کرده و بر روی گزینه «خرید» کلیک کنید. در صورتی که «تبلیغات هدفمند سیستمی» را انتخاب کنید تبلیغات شما بدون نیاز به خرید سامانه پیامک ارسال می شود. در صورتی که سامانه پیامک خود را از ما خریداری کرده اید می توانید «تبلیغات هدفمند از پنل شما» را انتخاب کنید و فقط کارمزد بابت ارسال و گزارش گیری پرداخت کنید. ارسال تبلیغات از پنل شما مشروط بر این است که به میزان کافی برای ارسال پیامک، سامانه خود را شارژ کرده باشید.

 

 

3- موارد خواسته شده را پر کنید.

کلمات کلیدی: کلمات یا عبارات کلیدی مرتبط با تبلیغ خود را در این قسمت وارد کنید. هر کلمه یا عبارت را در یک سطر وارد کنید. مثلا اگر تبلیغ شما درباره لوازم آرایشی و بهداشتی است می توانید کلمات کلیدی را به این صورت وارد کنید:

آرایش

بهداشت

زیبایی

شما مجاز به وارد کردن حداکثر 4 کلمه یا عبارت می باشید. سیستم به صورت خودکار شماره های مرتبط با این کلمات و عبارات را پیدا می کند مثلا وقتی شما آرایش را وارد می کنید شامل آرایشی، آرایشگر، لوازم آرایش می باشد.

در صورتی که نیازی به محدود کردن یافته ها به کلمه یا عبارت های خاصی ندارید و می خواهید تبلیغ شما به همه شماره های یک موضوع ارسال شود این گزینه را خالی رها کنید.

 

 

4- از میان شهرهای موجود یک یا چند شهر را انتخاب کنید. با کلیک بر روی گزینه «انتخاب همه شهرها»، همه شهرها انتخاب می شود و می توانید با کلیک بر روی علامت X کنار نام شهر، شهرهایی را که نمی خواهید از لیست حذف کنید. در صورتی که هیچ شهری را انتخاب نکنید تبلیغ شما به صورت خودکار برای همه شهرها در نظر گرفته می شود.

 

 

5- موضوع اصلی را انتخاب کنید. تا دسته های مرتبط با این موضوع نمایش داده شود.

از میان دسته های موجود یک یا چند دسته را انتخاب کنید. با کلیک بر روی گزینه «انتخاب همه دسته ها»، همه دسته ها انتخاب می شود و می توانید با کلیک بر روی علامت X کنار نام دسته، دسته هایی را که نمی خواهید از لیست حذف کنید. در صورتی که هیچ دسته ای را انتخاب نکنید تبلیغ شما به صورت خودکار برای همه دسته ها در نظر گرفته می شود. دسته ها در اصل موضوع فرعی مشاغل می باشد.

 

 

سپس بر روی گزینه جستجوی شماره کلیک کنید و صبر کنید تا تعداد شماره های موجود در بانک مشاغل برای شما نمایش داده شود. در صورتی که می خواهید جستجوی خود را محدودتر کنید می توانید مقادیر بالا را تغییر دهید و دوباره بر روی جستجوی شماره کلیک کنید. بر روی گزینه «خرید» کلیک کنید تا به صفحه بعد هدایت شوید.

 

 

6- در این صفحه تعداد شماره های یافت شده تا این لحظه برای شما نمایش داده می شود. بانک مشاغل به صورت روزانه در حال به روز رسانی است و معمولا موارد یافت شده در روزهای بعد افزایش خواهد یافت. در صورتی که مقدار وارد شده کمتر از 1000 می باشد با به روز رسانی بانک مشاغل و وارد شدن شماره مرتبط با تبلیغ شما به صورت خودکار برای شماره های جدید ارسال می شود اما در صورتی که تعداد یافته ها بسیار کم است مثلا زیر 100 شماره، بهتر است دامنه جستجوی خود را بازتر کنید تا شماره های بیشتری را در بر بگیرد.

مقادیر خواسته شده را وارد کنید یا مقادیر پیش فرض را به دلخواه خود تغییر دهید.

تاریخ و زمان ارسال تبلیغ را مشخص کنید و مشخص کنید روزانه چند پیامک می خواهید ارسال شود، با تعیین این مقادیر هزینه برای شما نمایش داده می شود. در صورتی که سرویس «تبلیغات هدفمند از پنل شما» را انتخاب کرده باشید لازم است مشخصات نام کاربری و رمز عبور سامانه پیامک و شماره خط تبلیغاتی را نیز وارد کنید.

متن پیامک خود را به فارسی وارد کرده و به تعداد صفحات پیامک توجه کنید. در صورتی که شیوه ارتباط با خودتان را در متن پیامک، وب سایت وارد کرده اید، گزینه سایت و در غیر این صورت تلفن و سایر شیوه ها را انتخاب کنید و بر روی گزینه «ثبت و پذیرش شرایط سرویس» کلیک کنید.

شما در خارج از زمان ارسال، (بین 8 شب تا 9 صبح) می توانید متن یا سایر گزینه را ویرایش کنید یا تعداد پیامک ها را افزایش دهید.

 

 

برای پرداخت درگاه زرین پال را انتخاب کنید تا به یکی از درگاه های بانکی عضو شبکه شتاب متصل شوید. پس از پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی صبر کنید تا به صفحه تکمیل فرآیند خرید منتقل شوید. روند انتقال به صفحه جدید، چند ثانیه طول می کشد، لطفا صبر کنید تا روند راه اندازی تکمیل شود و از رفرش کردن و برگشت به صفحه قبل خودداری کنید.

 

 

صبر کنید تا صفحه ای با پیام پیامک های شما در نوبت ارسال قرار گرفت، برای شما نمایش داده شود.

 

 

در صورتی که به هر دلیل پرداخت را نیمه کاره رها کردید یا موفق به پرداخت نشدید یا تکمیل فرآیند خرید انجام نشد نیاز به تکرار عملیات بالا نیست، به صفحه اول پنل فروش مراجعه کنید و بر روی خرید پرداخت نشده یا خرید اعمال نشده کلیک کرده و عملیات پرداخت یا تکمیل فرآیند خرید را انجام دهید.

 

 

در صورتی که سوالی داشتید یا نیاز به پشتیبانی داشتید می توانید تماس بگیرید یا از سامانه پشتیبانی به ما تیکت بزنید. راهنمای درخواست پشتیبانی و ارسال تیکت

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: