برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

راهنمای ثبت، خرید و فعال سازی وب سایت

قبل از ثبت نام می توانید اطلاعات کاملی پیرامون طراحی سایت و فروشگاه، امکانات و ویژگی های آن از اینجا مطالعه کنید: طراحی سایت، امکانات، ویژگی ها و سوالات متداول

همچنین ریز امکانات و تعرفه ها را از اینجا ملاحظه نمایید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید را انجام دهید. ریز امکانات و تعرفه ها

راهنمای ثبت نام و ورود به پنل فروش را می توانید از اینجا مطالعه کنید: راهنمای ثبت نام و ورود را از اینجا مشاهده کنید

پیشنهاد می شود در صورتی که بین انتخاب بسته ها تردید دارید یا می خواهید کارکرد سایت را بررسی کنید، ابتدا نسخه تست و رایگان را تهیه کنید و پس از آشنایی با محیط مدیریت سایت و تست آن، در هر زمان می توانید پکیج سایت خود را به بسته های بالاتر ارتقا دهید. همکاران ما آماده اند قبل از خرید برای انتخاب بسته ای که منطبق با نیاز شما باشد به شما مشورت دهند.

لازم به ذکر است که بلافاصله پس از خرید، سایت تحویل شما شده و قابل استفاده می باشد. طبق راهنمای زیر جلو رفته و در صورت وجود مشکل تیکت بزنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

تذکر مهم: هنگام خرید تا کامل شدن و مراحل خرید و تکمیل فرآیند خرید به صفحه قبل بر نگردید (Back را نزنید) در غیر اینصورت خرید و راه اندازی سایت دچار اختلال خواهد شد.

****

ثبت نام:

1- ابتدا ثبت نام کنید. (اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد پنل فروش شوید.) از اینجا ثبت نام کنید

پس از ثبت نام به صورت خودکار وارد پنل فروش می شوید.

 

 

ورود:

اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد پنل فروش شوید. از اینجا وارد پنل فروش شوید

 

 

خرید:

2- پس از ثبت نام به پنل فروش هدایت می شوید. از قسمت «خرید سرویس جدید» بر روی گزینه «خرید پکیج سایت» کلیک کنید تا بسته ها و امکانات هر بسته را مشاهده کنید. برای مشاهده امکانات بیشتر و مقایسه امکانات می توانید بر روی گزینه «مقایسه امکانات پکیج های سایت و فروشگاهی» کلیک کنید.

 

 

امکانات بسته های پکیج سایت متفاوت است. قبل از خرید به امکانات هر بسته همچنین دوره پرداخت توجه نمایید. هنگام تمدید، دوره پرداخت ماهیانه و سالیانه را می توانید به یکدیگر تبدیل کنید اما امکان تغییر دوره پرداخت ماهیانه و سالیانه به دائمی وجود ندارد. اما در هر زمان می توانید پلن دائمی را تهیه کرده و درخواست انتقال محتوای سایت از پلن ماهیانه و سالیانه به پلن دائمی را بدهید.

شما هر زمان که مایل بودید می توانید پکیج سایت خود را به پلن بالاتر ارتقا دهید و برای ارتقا، فقط اختلاف هزینه دو بسته از شما دریافت می شود.

3- از میان بسته های موجود پکیج سایت یکی را انتخاب کنید و بر روی گزینه خرید کلیک کنید.

 

 

4- موارد زیر را پر کنید.

آدرس موقت: به صورت پیش فرض ترکیبی از حروف و اعداد برای شما نمایش داده می شود، اما بهتر است نام سایت یا آدرس دامنه خود را بدون پسوند به انگلیسی در این قسمت وارد کنید و در صورت تکراری بودن عبارت یا عددی به آن بیفزایید (مثلا: aftab). این نام موقت بوده و سایت با آدرس دامنه شما باز خواهد شد.

نام وب سایت: نام سایت خود به فارسی را در این قسمت وارد کنید. این نام در لیست سایت های ثبت شده شما نمایش داده می شود تا راحت تر آن را یافته و تمدید کنید. بهتر است به جای نام های طولانی مثل پایگاه اطلاع رسانی موسسه آفتاب تابان، آفتاب تابان یا موسسه آفتاب تابان را وارد کنید.

آدرس ایمیل، موبایل و کد ملی خود را صحیح وارد کنید و پس از آن بر روی دکمه ثبت سفارش و پذیرش شرایط سرویس کلیک کنید و در صورت بروز خطا، نقص را برطرف کرده تا به مرحله بعد بروید.

 

 

برای پرداخت درگاه زرین پال را انتخاب کنید تا به یکی از درگاه های بانکی عضو شبکه شتاب متصل شوید. پس از پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی صبر کنید تا به صفحه تکمیل فرآیند خرید منتقل شوید. روند انتقال به صفحه جدید، نصب، راه اندازی و تنظیمات اولیه حدود یک دقیقه طول می کشد، لطفا صبر کنید تا روند راه اندازی تکمیل شود و از رفرش کردن و برگشت به صفحه قبل خودداری کنید. (در صورتی که بسته رایگان را انتخاب کرده اید، به جای انتخاب درگاه، پرداخت از اعتبار را انتخاب کنید و مراحل را دنبال کنید.)

 

 

صبر کنید تا صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده شود. در صورت که در صفحه هشدار خطا نمایش داده شده بود، احتمالا فرآیند راه اندازی و تنظیمات دچار خطا شده، صفحه را رفرش (بارگذاری مجدد) کنید. معمولا در صورت وجود خطا با یک یا دو بار رفرش مشکل بر طرف می شود. در صورت عدم رفع مشکل تیکت بزنید و به تیم فنی اطلاع دهید تا خطا را برطرف کنند.

 

 

صبر کنید تا نوار آبی رنگ به انتها برسد و تنظیمات نهایی اعمال شود، پس از نهایی شدن تنظیمات مشخصات ورود به مدیریت سایت برای شما نمایش داده می شود و همزمان برای شما پیامک می شود. مشخصات ورود را در جایی یادداشت یا ذخیره کرده و تذکرات نمایش داده شده در کادر زرد رنگ را مطالعه کنید.

 

 

در صورتی که به هر دلیل پرداخت را نیمه کاره رها کردید یا موفق به پرداخت نشدید یا تکمیل فرآیند خرید انجام نشد نیاز به تکرار عملیات بالا نیست، به صفحه اول پنل فروش مراجعه کنید و بر روی خرید پرداخت نشده یا خرید اعمال نشده کلیک کرده و عملیات پرداخت یا تکمیل فرآیند خرید را انجام دهید.

 

 

5- بر روی لینک مدیریت کلیک کنید، نام کاربری و رمز عبور (حساس به حروف کوچک و بزرگ) را وارد کرده و وارد مدیریت سایت خود شوید. در منوی سمت راست بر روی گزینه «از کجا شروع کنم» کلیک کرده طبق راهنما گام به گام جلو روید. همچنین با انتخاب گزینه «نمایش سایت» در منوی سمت راست مدیریت، می توانید سایت خود را مشاهده کنید.

6- پس از راه اندازی سایت فقط برای مدیر نمایش داده می شود، پس از آماده سازی سایت و قراردادن محتوای اولیه لازم است مدارک خود را ارسال نمایید تا پس از تایید سایت برای همه قابل مشاهده باشد.

در پنل فروش از قسمت «تمدید و ارتقاء سرویس های شما» بر روی لیست سایت کلیک کرده و در مقابل نام سایت، بر روی گزینه «ارسال مدارک» کلیک کنید. تصویر رو و پشت کارت ملی خود را آپلود کرده و منتظر باشید تا تایید شود. تصاویر باید خوانا و متعلق به مالک سایت باشد. پس از تایید سایت شما برای همه در دسترس خواهد بود.

توجه: فرآیند خرید و فعال سازی در هر ساعت شبانه روز آنی بوده و بلافاصله پکیج سایت تحویل شما شده و برای شما قابل استفاده است.

 

راهنمای ثبت و فعال سازی پلن تست

آخرین گزینه خرید هر بسته سایت «تست 7 روزه رایگان» می باشد. شما می توانید با انتخاب این پلن سایت را تست کرده و در صورت رضایت آن را تمدید کرده یا پلن بالاتر ارتقا دهید.

خرید و فعال سازی بسته تست مانند راهنمای توضیح داده شده در بالاست فقط رایگان است و هنگام پرداخت هزینه لازم است بر روی گزینه «برداشت از اعتبار» کلیک کنید تا خرید رایگان تکمیل شود و مشخصات ورود برای شما نمایش داده شود. سپس وارد شده و طبق راهنمای بالا پکیج سایت خود را خریداری کرده و استفاده کنید.

 

 

در صورتی که سوالی داشتید یا نیاز به پشتیبانی داشتید می توانید تماس بگیرید یا از سامانه پشتیبانی به ما تیکت بزنید. راهنمای درخواست پشتیبانی و ارسال تیکت

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: