برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

راهنمای ثبت، خرید و فعال سازی سامانه پیامک

قبل از ثبت نام می توانید اطلاعات کاملی پیرامون سامانه پیامک، امکانات و ویژگی های آن از اینجا مطالعه کنید: سامانه پیامک، امکانات، ویژگی ها و سوالات متداول

همچنین ریز امکانات و تعرفه ها را از اینجا ملاحظه نمایید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید را انجام دهید. ریز امکانات و تعرفه ها

راهنمای ثبت نام و ورود به پنل فروش را می توانید از اینجا مطالعه کنید: راهنمای ثبت نام و ورود را از اینجا مشاهده کنید

پیشنهاد می شود در صورتی که بین انتخاب بسته ها تردید دارید یا می خواهید کارکرد سامانه را بررسی کنید، ابتدا نسخه تست و رایگان را تهیه کنید و پس از آشنایی با محیط سامانه و تست آن، در هر زمان می توانید سامانه خود را به بسته های بالاتر ارتقا دهید.

لازم به ذکر است که بلافاصله پس از خرید، سامانه پیامک تحویل شما شده و پس از فعال سازی قابل استفاده می باشد. طبق راهنمای زیر جلو رفته و در صورت وجود مشکل تیکت بزنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

تذکر مهم: هنگام خرید تا کامل شدن و مراحل خرید و تکمیل فرآیند خرید به صفحه قبل بر نگردید (Back) را نزنید در غیر اینصورت خرید و ثبت سامانه پیامک دچار اختلال خواهد شد.

****

فیلم راهنما:


پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما این 3 فیلم آموزشی را مشاهده کنید، سپس اقدام به ثبت و فعال سازی سامانه پیامک خود کنید. ویدیوها را می توانید تمام صفحه مشاهده کنید.




ثبت نام:

1- ابتدا ثبت نام کنید. (اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد پنل فروش شوید.) از اینجا ثبت نام کنید

پس از ثبت نام به صورت خودکار وارد پنل فروش می شوید.

 

 

اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد پنل فروش شوید. از اینجا وارد پنل فروش شوید

 

2- پس از ثبت نام به پنل فروش هدایت می شوید. از قسمت «خرید سرویس جدید» بر روی گزینه «خرید سامانه پیامک» کلیک کنید تا بسته ها و امکانات هر پلن را مشاهده کنید. برای مشاهده امکانات بیشتر و مقایسه امکانات می توانید بر روی گزینه «مقایسه امکانات بسته های سامانه پیامکی» کلیک کنید.

 

 

بسته های سامانه پیامک بر اساس امکانات و هزینه ارسال پیامک متفاوت است. قبل از خرید به امکانات هر بسته و هزینه ارسال توجه نمایید.

شما هر زمان که مایل بودید می توانید سامانه پیامک خود را به پلن بالاتر ارتقا دهید و برای ارتقا، فقط اختلاف هزینه دو بسته از شما دریافت می شود.

3- از میان بسته های موجود سامانه پیامک یکی را انتخاب کنید و بر روی گزینه خرید کلیک کنید.

 


4- نام کاربری برای سامانه پیامک خود انتخاب کرده و سایر مشخصات را صحیح پر کرده و اطلاعات خود را ثبت کنید. در صورت بروز خطا، نقص را برطرف کرده و به مرحله بعد بروید. برای پرداخت درگاه زرین پال را انتخاب کنید تا به یکی از درگاه های بانکی عضو شبکه شتاب متصل شوید. پس از پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی و تکمیل فرآیند خرید، مشخصات ورود برای شما پیامک می شود. در صورتی که بسته رایگان را انتخاب کرده اید، به جای انتخاب درگاه، پرداخت از اعتبار را انتخاب کنید و مراحل را دنبال کنید.

 

 

چند ثانیه صبر کنید تا خرید تکمیل شود و پیام «سامانه پیامک با موفقیت ثبت شد» را ملاحظه نمایید.

در صورتی که به هر دلیل پرداخت را نیمه کاره رها کردید یا موفق به پرداخت نشدید یا تکمیل فرآیند خرید انجام نشد نیاز به تکرار عملیات بالا نیست، به صفحه اول پنل فروش مراجعه کنید و بر روی خرید پرداخت نشده یا خرید اعمال نشده کلیک کرده و عملیات پرداخت یا تکمیل فرآیند خرید را انجام دهید.

 

 

5- پس از خرید و ثبت سامانه پیامک، پیامکی حاوی آدرس سامانه، نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال می شود. آدرس ارسالی را در مرورگر خود باز کنید، نام کاربری و رمز عبور را وارد کرده و دکمه ورود را بزنید. پس از ورود برای فعال سازی پنل بر روی ارسال کد کلیک کرده و کد ارسالی را وارد کرده و کلید ثبت را بزنید. سپس از منوی بالای صفحه، بخش ارسال مدارک، تصویر کارت ملی و شماره کارت خود را ارسال کنید و صبر کنید تا مدارک شما توسط اپراتور تایید شود.

 

 

پس از تایید بلافاصله می توانید از قسمت ارسال پیامک، پیامک های خود را با خطوط عمومی ارسال کنید. خطوط عمومی امکان ارسال پیامک را دارند اما امکان دریافت پیامک را ندارند. در صورتی که می خواهید علاوه بر ارسال، امکان دریافت پیامک نیز داشته باشید یک خط اختصاصی برای خود ثبت کنید.

6- از منوی سمت راست قسمت عملیات حساب - خرید شماره می توانید یک شماره 14 یا 15 رقمی 5000 با شماره دلخواه خود به رایگان ثبت کنید و منتظر تایید ثبت شماره توسط اپراتور مربوطه باشید. قبل از ثبت شماره می توانید هزینه های ارسال پیامک از هر خط را در قسمت پروفایل مشاهده کنید.

7- در وسط صفحه و همچنین در منوی پشتیبانی راهنمای استفاده از سامانه پیامک قابل مشاهده است. در صورت وجود مشکل یا سوال از داخل سامانه پیامک قسمت پشتیبانی - ارسال تیکت سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

آدرس ورود به سامانه پیامک علاوه بر پیامک ارسالی در صفحه سایت فروشنده، پنل فروش بخش لیست سامانه پیامک، و در صورتی که سایت خود را از ما خریداری کرده باشید در منوی بالای مدیریت سایت شما در دسترس است.

توجه: فرآیند خرید و فعال سازی در هر ساعت شبانه روز آنی بوده و بلافاصله سامانه پیامک تحویل شما شده و برای شما قابل استفاده است. برای ارسال پیامک لازم است از منوی بالای سامانه پیامک گزینه «شارژ حساب» را انتخاب کرده و پنل خود را به میزان حداقل 10 هزار تومان شارژ کنید و بلافاصله می توانید پیامک ارسال کنید. (در صورتی که بسته شما پیامک هدیه داشته باشد، به میزان هدیه پنل شما شارژ خواهد شد، ممکن است این شارژ با تاخیر انجام شود.)


راهنمای ثبت و فعال سازی پلن تست و هدیه جشنواره

اولین بسته سامانه پیامک «تست» 7 روزه و رایگان می باشد. شما می توانید با انتخاب این بسته سامانه را تست کرده و در صورت رضایت آن را به پلن بالاتر ارتقا دهید. همچنین در صورتی که شما مشمول بسته «هدیه جشنواره» یک ساله رایگان باشید به جای بسته تست، این پلن برای شما نمایش داده می شود که پس از یک سال می توانید آن را به پلن دائمی ارتقا دهید. برای ثبت بسته هدیه جشنواره، نیازی به خرید یک بسته دیگر نیست. امکانات بسته تست و هدیه جشنواره مانند بسته پایه بوده و فقط هزینه ارسال پیامک متفاوت است.

 

 

خرید و فعال سازی بسته تست و هدیه جشنواره مانند راهنمای توضیح داده شده در بالاست فقط رایگان است و هنگام پرداخت هزینه لازم است بر روی گزینه «برداشت از اعتبار» کلیک کنید تا خرید رایگان تکمیل شود و مشخصات برای شما پیامک شود. سپس وارد شده و طبق راهنمای بالا سامانه پیامک خود را فعال کرده و استفاده کنید.

 

 

در صورتی که سوالی داشتید یا نیاز به پشتیبانی داشتید می توانید تماس بگیرید یا از سامانه پشتیبانی به ما تیکت بزنید. راهنمای درخواست پشتیبانی و ارسال تیکت

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: