برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

راهنمای برگزاری نظرسنجی پنل پیامکی

هر کسب و کاری ممکن است برای سنجش میزان رضایت مشتریان از محصولات و خدمات خود نیاز به نظرسنجی از آنان داشته باشد. در سامانه پیام کوتاه این امکان در دسترس شما قرار گرفته و امکان نظرسنجی پیامکی از مشتریان شما فراهم شده است. شیوه کلی نظرسنجی پیامکی به این شکل است که شما سوالی را طرح کرده و چند گزینه به عنوان پاسخ مطرح می کنید. حال مخاطبان با ارسال جواب به شماره اختصاصی شما، در نظرسنجی شرکت می کنند و شما امکان مشاهده آمار نظرسنجی و مشاهده درصد روی نمودار را خواهید داشت.

برای ثبت نظرسنجی، از منوی امکانات پیشرفته پنل پیامکی، بر روی گزینه «نظرسنجی» کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

 

 

 

بر روی دکمه جدید کلیک کنید تا فرم ثبت نظرسنجی جدید برای شما نمایش داده شود.

 

 

موارد خواسته شده را پر کنید:

عنوان: عنوان نظرسنجی می باشد.

دریافت از: شماره خط اختصاصی شما می باشد که مخاطبان پاسخ های خود را به آن ارسال می کنند.

ارسال از: شماره ای که با آن تایید دریافت پاسخ برای مخاطب ارسال می شود. بهتر است برای عبور از بلک لیست یکی از خطوط خدماتی  3000505 یا 5000125475 باشد.

پاسخ ها: با کلیک بر روی علامت + به تعداد مورد نیاز پاسخ ایجاد کنید. هر پاسخ شامل کلمه کلیدی و عنوان پاسخ می باشد. کلمه کلیدی، کلمه، عبارت یا عددی است که مخاطب به عنوان پاسخ ارسال می کند.

برای مثال ما می خواهیم این سوال را برای مخاطبان ارسال کنیم:

میزان رضایت خود از خدمات ارائه شده توسط ما را اعلام نمایید؟

11: خوب

12: متوسط

13: ضعیف

پاسخ های سیستمی: گزینه فعال را انتخاب کنید.

پیام نظر ثبت شده: پاسخی که برای شرکت کننده در نظرسنجی ارسال می شود. مثلا: پاسخ شما ثبت شد.

زمان شروع: تاریخ و زمان شروع نظرسنجی را انتخاب کنید.

زمان پایان: تاریخ و زمان پایان نظرسنجی را انتخاب کنید.

وضعیت: گزینه فعال را انتخاب کنید.

تکراری قبول شود: در صورتی که نمی خواهید هر شماره امکان فرستادن بیش از یک نظر را داشته باشد، گزینه خیر و چنانچه شرکت دوباره یک نفر در نظرسنجی برای شما مانعی ندارد، گزینه را انتخاب کنید.

 

 

متن در صورت ارسال دوباره: در صورتی که شخصی دوباره در این نظرسنجی شرکت کرد، این پیام را دریافت می کند. مثلا: پاسخ شما قبلا ثبت شده است.
در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا نظرسنجی شما ثبت شود.

 

 

ذکر این نکته ضروری است که هنگام نظرسنجی، برای ارسال پیامک تایید دریافت پاسخ، پنل شما باید به میزان کافی شارژ باشد.

 

مشاهده آمار

در لیست نظرسنجی با کلیک بر روی گزینه مشاهده که در مقابل هر نظرسنجی قرار گرفته است لیست پاسخ ها برای کلمات کلیدی تعیین شده توسط شما نمایش داده می شود که آمار پاسخ های دریافتی در مقابل هر کدام درج شده است. با کلیک بر روی گزینه مشاهده در مقابل هر پاسخ لیست شماره هایی که پاسخ مورد نظر را ارسال کرده اند نمایش داده می شود.

 

 

 

نمودار

در لیست نظرسنجی با کلیک بر روی گزینه نمودار که در مقابل هر نظرسنجی قرار گرفته است نمودار پاسخ ها نمایش داده می شود.

 

 

 

خروجی اکسل

در لیست نظرسنجی با کلیک بر روی گزینه خروجی که در مقابل هر نظرسنجی قرار گرفته است امکان دانلود فایل اکسل پاسخ ها وجود دارد.

 

کاربر گرامی

شما با خرید پنل اس ام اس رسانه پرداز می توانید علاوه بر تعامل با مشتریان، اطلاع رسانی و تبلیغات کسب و کارتان را خودتان انجام دهید.

سفارش پنل پیامک رسانه پرداز به صورت آنلاین بوده و به صورت آنی تحویل می شود.  راهنمای خرید را از اینجا مطالعه کنید: راهنمای ثبت، خرید و فعال سازی سامانه پیامک

اطلاعات کاملی پیرامون سامانه پیامک، امکانات و ویژگی های آن از اینجا مطالعه کنید: سامانه پیامک، امکانات، ویژگی ها و سوالات متداول

همچنین ریز امکانات و تعرفه ها را از اینجا ملاحظه نمایید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید را انجام دهید: ریز امکانات و تعرفه ها

لازم به ذکر است برای اطمینان از عملکرد صحیح سامانه، امکان تست 7 روزه رایگان سامانه پیامک برای شما فراهم شده است. همچنین پنل اس ام اس رایگان که در برخی جشنواره ها ارائه می شود، امکانات ارسال پلن پایه را دارد و ممکن است برخی امکانات پیشرفته را نداشته باشد. برای اطلاع از جشنواره ها و تخفیف ها، و زمان ارائه پنل پیامکی رایگان، می توانید عضو خبرنامه سایت شوید.

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: