برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

معرفی عمومی پنل فروش

راهنمای ثبت نام و ورود به پنل فروش را می توانید از اینجا مطالعه کنید: راهنمای ثبت نام و ورود را از اینجا مشاهده کنید

****

1- خرید سرویس جدید: برای خرید  هر کدام از خدمات و سرویس های ارائه شده در پنل فروش، از این قسمت بر روی سرویس مورد نظر خود کلیک کنید تا به صفحه خرید هدایت شوید.

 

 

2- تمدید و ارتقاء سرویس های شما: برای مشاهده سرویس های خریداری شده، تمدید، ارتقا یا مشاهده گزارش، از این قسمت استفاده کنید. بر روی هر یک از خدمات ارائه شده کلیک کنید تا لیست سرویس های شما نمایش داده شود. در صورتی که سرویس مورد نظر قابلیت تمدید، ارتقا، گزارش و... داشته باشد گزینه مورد نظر در مقابل سرویس شما فعال خواهد شد.

3- لیست قیمت: ریز قیمت سرویس های ارائه شده را می توانید از این بخش مشاهده کنید.

4- خرید اعمال نشده: در صورتی که پرداخت سفارش شما انجام شده اما به هر دلیل تکمیل فرآیند خرید انجام نشده، می توانید به این قسمت مراجعه کرده و بر روی لینک نمایش داده شده کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید. در لیست مشاهده شده در مقابل خرید، بر روی گزینه «تکمیل فرآیند خرید» کلیک کنید تا خرید شما تکمیل و سرویس شما فعال شود.

5- خرید پرداخت نشده: در صورتی که هنگام سفارش سرویس مورد نظر خود تا مرحله پرداخت پیش رفته اید اما به هر دلیل پرداخت را انجام نداده باشید، نیاز به تکرار عملیات خرید نیست و سفارش های پرداخت نشده در این قسمت نمایش داده می شود. بر روی لینک خرید کلیک کنید تا به صفحه فاکتورهای پرداخت نشده هدایت شوید. در لیست مشاهده شده در مقابل خرید بر روی گزینه نمایش کلیک کرده و پرداخت را انجام دهید. امکان حذف سفارش نیز وجود دارد.
در صورتی که مدت زمان پرداخت بیش از زمان در نظر گرفته شده طول بکشد، دیگر امکان پرداخت وجود ندارد و باید سفارش حذف و دوباره سفارش ثبت شود.

6- در آستانه انقضا: برخی سرویس های ارائه شده مانند دامنه و وب سایت نیاز به تمدید دوره ای دارند. در این قسمت سرویس هایی که زمان انقضای آنها نزدیک است برای شما نمایش داده می شود تا برای تمدید آن اقدام کنید.

7- گزارشات مالی: گزارش مالی مربوط به خریدها، ریز خریدها، وضعیت اعتبار، گردش حساب در این قسمت قابل مشاهده است. همچنین می توانید از گزینه افزایش اعتبار، اعتبار خود را در پنل فروش افزایش داده و از اعتبار خرید کنید.

 

 

8- ارتباط با واحد فروش: راه های ارتباطی با واحد فروش در این بخش نمایش داده می شود.

 

 

9- ویرایش عضویت: مشخصات خود را می توانید از این قسمت ویرایش کنید.

10- خروج: برای خارج شدن از پنل فروش بر روی گزینه خروج کلیک کنید.

 

 

11- پشتیبانی: برای درخواست پشتیبانی جدید بر روی گزینه «ارسال تیکت» کلیک کرده و سوال و درخواست خود را در فرم مربوطه پر کرده و دکمه ثبت را بزنید. همچنین برای مشاهده لیست تیکت ها بر روی «مشاهده همه تیکت ها» کلیک کنید.

 

 

در صورتی که سوالی داشتید یا نیاز به پشتیبانی داشتید می توانید تماس بگیرید یا از سامانه پشتیبانی به ما تیکت بزنید. راهنمای درخواست پشتیبانی و ارسال تیکت

موضوع: ثبت نام
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: