برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ارسال پیام کوتاه از روی نقشه

در صورتی که قصد ارسال انبوه پیامک به مخاطبان با استفاده از پنل اس ام اس را دارید، ارسال از روی نقشه می تواند کار شما را بسیار راحت کند. با استفاده از نقشه به راحتی می توانید منطقه مورد نظر را انتخاب کرده و پیامک های تبلیغاتی خود را به شماره های موجود در یک یا چند منطقه مورد نظر ارسال کنید. شماره های موجود در هر منطقه بر اساس کد پستی مندرج در سند سیمکارت دسته بندی شده اند.

 

فیلم راهنما:


 

برای ارسال اس ام اس از روی نقشه، از منوی ارسال پنل پیامکی، بر روی گزینه «ارسال از روی نقشه» کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

 

 

 

در قسمت بالای صفحه ارسال، توضیحات ضروری درباره ارسال ذکر شده است. قبل از ارسال آن را مطالعه نمایید.

ابتدا از قسمت «انتخاب شهر» شهر مورد نظر را انتخاب کنید تا نقشه آن برای شما نمایش داده شود.

 

 

از روی نقشه، منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید. منطقه ها به تفکیک کد پستی مشخص شده است.

 

 

بر روی منطقه مورد نظر کلیک کنید تا پنجره ارسال به منطقه مورد نظر باز شود. در این پنجره تعداد شماره های همراه اول و ایرانسل این منطقه به تفکیک نمایش داده می شود. برای ارسال به اپراتور مورد نظر بر روی اسم آن کلیک کنید. در زیر هر اپراتور تعداد شماره های موجود منطقه نمایش داده شده است اگر می خواهید پیام شما به همه شماره ها ارسال شود، نیازی به وارد کردن اطلاعاتی در کادرهای متنی زیر آن نیست. اما در صورتی که می خواهید ارسالی های شما در گروه های مثلا 1000 تایی باشد. گزینه از ردیف، عدد شروع و گزینه به تعداد، تعداد شماره ها باید پر شود مثلا از ردیف: 1 به تعداد 1000 شماره، هزار شماره اول می باشد. در ارسال بعدی می توانید از ردیف: 1001 به تعداد: 1000 و ارسال بعدی از ردیف: 2001 به تعداد 1000 و همینطور تا اتمام شماره ها اعداد مورد نظر را وارد کنید.

ما در تصویر زیر به هزار شماره اول همراه اول و همه شماره های ایرانسل می خواهیم پیام خود را ارسال کنیم.

 

 

شما می توانید به شماره های یک اپراتور یا هر دو، به همه شماره ها یا تعداد دلخواه ارسال انجام دهید. در انتها دکمه ثبت را بزنید تا مشخصات ارسال شما در لیست گیرندگان پیام نمایش داده شود.

 

 

در قسمت متن پیام، متن مورد نظر خود را وارد کنید. به جای کپی کردن، متن را تایپ کنید و از نیم فاصله، استیکر و ایموجی (شکلک) استفاده نکنید. هنگام تایپ پیام، شمارنده کلمات طول پیام را برای شما نمایش می دهد و شما می توانید با ویرایش متن، تعداد صفحات پیامک خود را تنظیم کنید.

 

 

به صورت پیش فرض اعداد در متن پیامک به صورت اعداد انگلیسی نمایش داده می شود، در صورتی که می خواهید هنگام ارسال پیامک، اعداد درون متن پیامک به صورت اعداد فارسی ارسال شود، گزینه نمایش اعداد را فارسی انتخاب کنید.

به صورت پیش فرض پیامک شما پس از ثبت، ارسال می شود. در صورتی که می خواهید پیامک شما پس از ثبت، ارسال شود همان گزینه پیش فرض یعنی هم اکنون انتخاب شود.

در صورتی که می خواهید زمان ارسال پیامک را برنامه ریزی کنید تا پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی شما برای دقیقه ها، ساعت ها یا روزهای آینده ارسال شود از گزینه «زمان ارسال» تاریخ و زمان ارسال را وارد کنید. پیامک شما در صف ارسال منتظر می ماند و در زمان تعیین شده توسط شما ارسال خواهد شد.

 

 

سپس در پایین صفحه و از گزینه «انتخاب شماره»، از میان شماره های موجود یک شماره را به عنوان شماره فرستنده انتخاب کنید. شما می توانید از میان شماره های اشتراکی یا شماره های اختصاصی خود، یک شماره را بنا به سلیقه یا اهداف تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

 

 

با کلیک بر روی گزینه محاسبه هزینه، هزینه هر پیام با توجه به طول پیامک و هزینه ارسال کل پیامک ها نمایش داده می شود. با توجه به اینکه تعرفه ارسال سر شماره های مختلف پیامکی متفاوت است برای برآورد دقیق تر هزینه ارسال می توانید از این گزینه استفاده کنید.

در پایان بر روی گزینه ارسال پیام کلیک کنید تا پیامک شما در لیست ارسال قرار گیرد.

ذکر این نکته ضروری است که شارژ پنل اس ام اس شما باید به میزان بیشتر از هزینه ارسال باشد، در صورت عدم موجودی یا کسری موجودی اعتبار پنل شما، پیامک ارسال نخواهد شد.

 

کاربر گرامی

شما با خرید پنل اس ام اس رسانه پرداز می توانید علاوه بر تعامل با مشتریان، اطلاع رسانی و تبلیغات کسب و کارتان را خودتان انجام دهید.

سفارش پنل پیامک رسانه پرداز به صورت آنلاین بوده و به صورت آنی تحویل می شود.  راهنمای خرید را از اینجا مطالعه کنید: راهنمای ثبت، خرید و فعال سازی سامانه پیامک

اطلاعات کاملی پیرامون سامانه پیامک، امکانات و ویژگی های آن از اینجا مطالعه کنید: سامانه پیامک، امکانات، ویژگی ها و سوالات متداول

همچنین ریز امکانات و تعرفه ها را از اینجا ملاحظه نمایید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید را انجام دهید: ریز امکانات و تعرفه ها

لازم به ذکر است برای اطمینان از عملکرد صحیح سامانه، امکان تست 7 روزه رایگان سامانه پیامک برای شما فراهم شده است. همچنین پنل اس ام اس رایگان که در برخی جشنواره ها ارائه می شود، امکانات ارسال پلن پایه را دارد و ممکن است برخی امکانات پیشرفته را نداشته باشد. برای اطلاع از جشنواره ها و تخفیف ها، و زمان ارائه پنل پیامکی رایگان، می توانید عضو خبرنامه سایت شوید.

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: