برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

راهنمای ثبت و خرید پنل نمایندگی

قبل از ثبت نام می توانید ریز امکانات و تعرفه ها را از اینجا ملاحظه نمایید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید را انجام دهید. ریز امکانات و تعرفه ها

راهنمای ثبت نام و ورود به پنل فروش را می توانید از اینجا مطالعه کنید: راهنمای ثبت نام و ورود را از اینجا مشاهده کنید

پیشنهاد می شود در صورتی که در انتخاب بسته تردید دارید، بسته اول را انتخاب کنید و پس از مدتی فعالیت و با افزایش مشتریان، بسته نمایندگی خود را ارتقا دهید.

تذکر مهم: هنگام خرید تا کامل شدن و مراحل خرید و تکمیل فرآیند خرید به صفحه قبل بر نگردید (Back را نزنید) در غیر اینصورت خرید و راه اندازی سایت دچار اختلال خواهد شد.

****

ثبت نام:

1- ابتدا ثبت نام کنید. (اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد پنل فروش شوید.) از اینجا ثبت نام کنید

پس از ثبت نام به صورت خودکار وارد پنل فروش می شوید.

ورود:

اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد پنل فروش شوید. از اینجا وارد پنل فروش شوید

خرید:

2- از قسمت «خرید سرویس جدید» بر روی گزینه «خرید پنل نمایندگی» کلیک کنید تا بسته های نمایندگی را مشاهده کنید.

بسته های نمایندگی به صورت دائمی بوده و تفاوت در میزان تخفیف خدمات به شماست و بسته های بالاتر میزان تخفیف بیشتری دارند.

شما هر زمان که مایل بودید می توانید بسته نمایندگی خود را به پلن بالاتر ارتقا دهید و برای ارتقا، فقط اختلاف هزینه دو بسته از شما دریافت می شود. در صورتی که در انتخاب بسته تردید دارید، بسته اول را انتخاب کنید و پس از مدتی فعالیت و با افزایش مشتریان، بسته نمایندگی خود را ارتقا دهید.

3- از میان بسته های موجود نمایندگی یکی را انتخاب کنید و بر روی گزینه خرید کلیک کنید.

4- موارد خواسته شده شامل نام، نام شرکت، کد ملی، شماره 16 رقمی کارت بانکی (به نام نماینده)، تلفن، موبایل، کد پستی، ایمیل و  آدرس را صحیح پر کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. (این مشخصات برای ثبت پنل می باشد و برای مشتریان شما نمایش داده نمی شود.) در صورت بروز خطا، نقص را برطرف کرده تا به مرحله بعد بروید.

مشخصات شما دوباره نمایش داده می شود بر روی دکمه ثبت سفارش و پذیرش شرایط سرویس کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

برای پرداخت درگاه زرین پال را انتخاب کنید تا به یکی از درگاه های بانکی عضو شبکه شتاب متصل شوید. پس از پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی صبر کنید تا به صفحه تکمیل فرآیند خرید منتقل شوید. روند انتقال به صفحه جدید، چند ثانیه طول می کشد، لطفا صبر کنید تا روند راه اندازی تکمیل شود و از رفرش کردن و برگشت به صفحه قبل خودداری کنید.

صبر کنید تا صفحه ای با پیام نمایندگی با موفقیت ثبت شد، برای شما نمایش داده شود.

در صورتی که به هر دلیل پرداخت را نیمه کاره رها کردید یا موفق به پرداخت نشدید یا تکمیل فرآیند خرید انجام نشد نیاز به تکرار عملیات بالا نیست، به صفحه اول پنل فروش مراجعه کنید و بر روی خرید پرداخت نشده یا خرید اعمال نشده کلیک کرده و عملیات پرداخت یا تکمیل فرآیند خرید را انجام دهید.

5- در منوی بالای صفحه بر روی «گزینه صفحه اول» کلیک کنید تا به صفحه اول پنل فروش بروید. مشاهده می کنید که یک منوی آبی رنگ (منوی نمایندگی) در زیر منوی اصلی پنل فروش اضافه شده. بر روی «راهنما» در منوی نمایندگی کلیک کنید و طبق راهنما تنظیمات فروش را انجام دهید.

در صورتی که سوالی داشتید یا نیاز به پشتیبانی داشتید می توانید تماس بگیرید یا از سامانه پشتیبانی به ما تیکت بزنید. راهنمای درخواست پشتیبانی و ارسال تیکت

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: