برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

راهنمای ثبت نام و ورود به پنل فروش

برای ثبت و خرید خدمات و محصولات لازم است که ابتدا ثبت نام کنید. پس از یک بار ثبت نام، می توانید از قسمت ورود به پنل فروش، وارد پنل کاربری شده و سرویس های مورد نیاز را سفارش داده یا سرویس های تهیه شده را تمدید کنید.

****

ثبت نام:

1- برای ثبت نام می توان از لینک ثبت نام در منوی سایت (ثبت نام / ورود) مطابق تصویر زیر یا مستقیما از اینجا ثبت نام کنید: ثبت نام در پنل فروش

 

 

2- در صفحه ثبت نام به دو شیوه «ثبت نام با موبایل» یا «ثبت نام با نام کاربری» می توانید ثبت نام کنید که شیوه پیش فرض که ثبت نام با شماره موبایل است راحت تر می باشد. در فرم مشابه تصویر زیر شماره موبایل خود را وارد کرده و کد امنیتی را مطابق عددی که برای شما نمایش داده می شود وارد کنید.
دقت کنید که شماره موبایل خود را صحیح وارد کنید، کلیه پیام ها و هشدارها برای انقضا یا تمدید سرویس ها به شماره شما پیامک می شود.

 

 

3- کد تاییدی که به شماره موبایل شما ارسال شده را در فرم نمایش داده شده وارد کنید. معمولا کد تایید را در کمتر از 5 ثانیه دریافت می کنید، در بعضی مواقع ممکن است این مقدار بیشتر طول بکشد و 30 دقیقه نیز برای اعتبار دارد. در صورتی که زمان دریافت طولانی شد می توانید ارسال مجدد کد تایید را بزنید.

 

 

4- در صورتی که کد تایید را صحیح وارد کرده باشید ثبت نام شما انجام می شود و به طور خودکار به پنل فروش هدایت می شوید و می توانید خرید خود را انجام دهید. همچنین رمز ورود به پنل فروش برای شما پیامک می شود که در دفعات بعدی می توانید با این رمز وارد پنل فروش شوید.

 


ورود:

برای ورود می توان از لینک ورود در منوی سایت (ثبت نام / ورود) مطابق تصویر بالا یا مستقیما از اینجا ثبت نام کنید: ورود به پنل فروش

 

 

در صورتی که هنگام ثبت نام با موبایل ثبت نام کرده اید شماره موبایل و اگر با نام کاربری ثبت نام کرده اید نام کاربری خود را در قسمت «نام کاربری / موبایل» وارد کنید. رمز عبور را در جایگاه بعدی و عددی را که در تصویر برای شما نشان داده می شود در تکرار کد امنیتی وارد کنید. بر روی دکمه «ورود» کلیک کنید. در صورتی که مشخصات را صحیح وارد کرده باشید وارد پنل فروش می شوید.

تذکر: رمز عبور حساس به حروف کوچک و بزرگ است.

 

فراموشی رمز عبور:

در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده اید می توانید در فرم ورود بر روی گزینه «فراموشی رمز عبور» کلیک کنید یا از اینجا وارد شوید: فراموشی رمز عبور

 

 

اگر با موبایل ثبت نام کرده اید، در صفحه ای که باز می شود شماره موبایل خود را وارد کرده و پس از ورود کدی که در تصویر برای شما نشان داده می شود در قسمت تکرار کد امنیتی، بر روی گزینه «ارسال» کلیک کنید تا رمز عبور جدید برای شما پیامک شود.

در صورتی که با نام کاربری ثبت نام کرده اید، بر روی گزینه «ارسال رمز عبور جدید به ایمیل با نام کاربری» کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود نام کاربری و ایمیل خود را که با آن ثبت نام کرده اید وارد کرده و بر روی ارسال کلیک کنید تا رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال شود.

 

موضوع: ثبت نام
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه: