برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

فروش دامنه و هاست

دامنه چیست؟
دامین یا دامنه، آدرس منحصر به فرد جهت شناسایی و دسترسی مراجعان به یک وب سایت می باشد. همانطورکه در فضای حقیقی برای دسترسی به شخص یا مکانی نیاز به دانستن آدرس، تلفن و یا کد پستی اش دارید، در محیط اینترنت نیز برای دسترسی به یک وب سایت، نیاز به یک آدرس می باشد که آن را دامین (domain) یا دامنه می نامند.
دامنه از دو بخش نام و پسوند تشکیل شده، نام دامنه را شما بر اساس کار، هدف و سلیقه خود انتخاب می کنید اما پسوند دامنه گزینه های مشخص و از قبل تعیین شده ای است که شما می توانید یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید. برای جدا کردن نام و پسوند دامنه از نقطه (.) استفاده می شود.
در حال حاضر ما پسوندهای پر کاربرد را ارائه می کنیم. پسوند ir مشخصه ایران و سایر پسوندها عمومی و بین المللی است. که شما می توانید با توجه به اهداف خود یک یا چند پسوند را انتخاب کرده و برای سایت خود خریداری کنید. دامنه های بین المللی پس از خریداری فعال و دامنه ir با تاخیر و با توجه به ساعت اداری مرکز ایرنیک تایید و فعال می شود.

هاست چیست؟
برای اینکه دیگران بتوانند در هر لحظه از شبانه روز به وب سایت شما دسترسی داشته باشند لازم است فضا و اطلاعات سایت شما بر روی یكی از مراکز میزبان که 24 ساعته متصل به اینترنت است قرار گیرد. به عبارت دیگر هاست، تمام یا بخشی كوچك از فضای یك كامپیوتر همیشه متصل به اینترنت است كه به مرورگرها این امكان را می دهد كه با تایپ دامنه شما در بخش مرورگر خود، بتوانند به صفحات وب سایت شما دسترسی پیدا كنند و یا برنامه ای خاص را برای ایجاد آن صفحات اجرا كنند.
میزبانی وب یا وب هاستینگ (Web Hosting) به مفهوم فراهم ساختن فضایی است که کاربر می تواند فایل های وبگاه خود را در آن قرار دهد.
وب سایت ها از مجموعه ای از فایل های مختلف مانند تصاویر، متون و فایل های برنامه نویسی شده به زبان های مختلف و سایر اسناد مربوطه تشکیل می شود که به منظوری خاص به شکلی با هم مرتبط شده اند. هر شخصی که نرم افزارهای لازم و دسترسی به این فایل ها را داشته باشد امکان بازدید از این سایت را دارد. حال برای اینکه همه مردم امکان دسترسی به فایل ها را داشته باشند نیاز است تا فایل ها در کامپیوتری قرار گیرند که همواره به اینترنت پرسرعت متصل است به این کامپیوترها «سرویس دهنده» یا «سرور» می گویند.
در حال حاضر خدمات میزبانی وب فقط برای پکیج های سایت طراحی شده این مرکز ارائه می شود.

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.