برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

با افزایش چشمگیر تعداد کاربران اینترنت و استقبال از فضای مجازی در کشور، وب سایت بستر مناسبی برای معرفی فعالیت ها و خدمات شما در فضای مجازی می باشد و سهم زیادی در جذب مخاطبان بیشتر برای شما و کسب و کارتان دارد.
از ویژگی های مهم داشتن وب سایت، در دسترس بودن است. وب سایت در واقع حکم یک دفتر کار مجازی 24 ساعته را دارد که به راحتی قابل دسترس است و مخاطب با یک جستجوی ساده می تواند شما را پیدا کرده و با شما ارتباط برقرار کند. علاوه بر آن می توانید فعالیت ها و خدمات خود را به مخاطبان اطلاع رسانی کنید.
شما با راه اندازی وب سایت، معرفی آن به دیگران و تبلیغ مناسب می توانید کسب و کار خود را توسعه داده و از یک بازار کوچک محلی وارد بازار بزرگ 47 میلیونی شده و با افزایش میزان مشتریان، کسب و کار خود را رونق دهید.

اهمیت طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای رونق کسب و کار شما

تعداد کاربران اینترنت در ایران رشد چشمگیری داشته و به بیش از 47 میلیون نفر رسیده است. به عبارت دیگر بیش از نیمی از ایرانی ها به اینترنت دسترسی دارند و از آن استفاده می کنند. کسب و کارهای بسیاری بر بستر اینترنت شکل گرفته و با رونق بسیاری از آنها، هر روز شاهد ظهور کسب و کارهای جدید و فروش محصولات و خدمات بر بستر اینترنت هستیم. از فروش نان و تنقلات گرفته تا فروش و اجاره خانه و اتومبیل و سفارش تولید و تعمیرات و پشتیبانی کالا و خدمات همه سعی دارند سهمی از این بازار بزرگ 47 میلیونی را از آن خود کنند.
توسعه کسب و کار در کشور به علت نیاز به تعداد نیروی انسانی و هزینه بر بودن راه اندازی دفاتر نمایندگی در شهرهای مختلف مشکل است اما اینترنت این مشکل را حل کرده است. داشتن یک فروشگاه اینترنتی در این بازار بزرگ می تواند محصولات و خدمات شما در این بازار بزرگ در معرض دید عموم قرار داده و انجام تبلیغات مناسب و هدفمند می تواند باعث افزایش فروش و رونق کسب و کار شما شود.
ما می توانیم با طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی و ارائه مشاوره های مورد نیاز، به رشد کسب و کار شما کمک کنیم.

» مقایسه امکانات پکیج های سایت و فروشگاهی

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.